اخبار و مقالات

​طرز تهیه معجون ضد سرطان
تاریخ انتشار : 1395/4/5 ساعت 16:33:52



طرز تهیه معجون ضد سرطان

 
غذا و تغذیه> دومین عامل مرگ و میر در بین زنان، سرطان و شایع ترین آن سرطان سینه است.

با توجه به اهمیت این موضوع مهم تصمیم گرفتیم با معرفی این نوشیدنی در جهت اطلاع رسانی و پیشگیری از ابتلا به این سرطان و و درمان دیگر امراض با کمک شما دوستان عزیز قدمی موثر برداشته باشیم.

طرز تهیه این نوشیدنی ترکیبی معجزه گر
یک لیمو با پوست ،( بزرگ یا کوچک فرقی نمیکند)
یک گوجه فرنگی متوسط
هندوانه به اندازه یک لیوان

ابتدا :لیمو با پوست، گوجه فرنگی و هندوانه را در مخلوط کن، میکس کرده و سپس یک روز در میان به مدت یکماه نوش جان کنید ،بهتر است این معجون را ناشتا میل کنید،

*کوکوریتاسین و کارتنوئید ،ترکیباتی بسیار فعال و قوی در هندوانه است.که این ترکیبات به عنوان محرکی برای مرگ سلولی و منبعی غنی از ترکیبات علیه سرطان سینه است. و شما را در مقابل ابتلا به این سرطان محافظت میکند.و لیکوپن قوی موجود در هندوانه ی قرمز خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی فوق العاده ای دارد.و طبق تحقیقات انجام شده لیکوپن در مقابل سرطان پروستات بسیار موثر است.

*گوجه فرنگی نیز منبع بسیار خوبی از ملاتونین است که با روش متفاوت از جمله کاهش تولید استروژن، باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه می شود.

*لیمونوئید و خواص موجود در لیموترش مانع از پیشرفت انواع سرطان ها در انسان ها است.

بنابراین ترکیبات اکسیدانی قوی هم زمان این گیاهان با هم بصورت نوشیدنی ذکر شده برای جلوگیری و کاهش سرطان پروستات و سینه فوق العاده مفید است. اما دوستان عزیزی که مبتلا به این بیماری هستید ،این دارو کمک به بهبودی حال شما عزیزان میکند و اگر داروی خاصی تحت نظر پزشک معالج مصرف میکند لطفا صرفا به دلیل قدرتمند بودن این نوشیدنی آن را قطع نکنید،امیدوارم باعنایت خداوند و این نوشیدنی و کمک پزشکان مربوطه، هرچه زودتر همه بیماران سرطانی شفای عاجل نصیبشان شود..آمین

اما معجزه ی این نوشیدنی به اینجا ختم نمی شود. این نوشیدنی خواص بسیار خاصی دارد از جمله :

*سرطان روده ی بزرگ : ترکیب اسید فولیک و دیگر ویتامین های ضروری موجود در هندوانه،لیموترش وگوجه فرنگی، نقش بسیار مهمی در خطر ابتلا و کاهش سرطان روده ی بزرک دارد.

*جلوگیری از ورم مفاصل :محتوای بتاکاروتن و ویتامین C بالای این نوشیدنی برای رفع التهاب بسیار موثر است که در شرایطی مانند آرتروز و درد مفاصل به بدن کمک چشمگیری می کند.

*پاکسازی کلیه ها ،هندوانه و لیمو ،گوجه فرنگی هم زمان بصورت میکس شده ، یک پاک کننده قوی و داروی طبیعی برای مشکلات کلیوی و مثانه است،

همچنین ترکیبات این نوشیدنی قدرتمند به شما در تنفس راحت تر به علت ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در آنها ،تامین و نگهداری آب بدن و جلوگیری از سکته ی مغزی به علت اسید فولیک موجود در آنها، جلوگیری از بیماری های قلبی با کاهش فشار خون و جلوگیری از اکسیداسیون کلسترول وکمک به سیستم گوارشی، کاهش کلسترول بد خون، دارا بودن خاصیت ضد التهابی کمک کرده و ایت ترکیبات قوی منبعی عظیم از آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن را تامین می کند.

منبع:شفاآنلاین